Müügitingimused

Müügitingimused
Veebipoe mesindusekspert.ee (edaspidi Mesindusekspert) omanik on PestEkspert OÜ (registrikood 10305930). PestEkspert OÜ hulgiladu, mis teenindab Mesindusekspert veebipoodi, asub Mardi talu, Kehra küla, Anija vald, 74315 Harjumaa. Mesindusekspert veebipoe klienditeenindus ja info: E-R 08:00 – 16:00;       e-mail: info@mesindusekspert.ee; tel.: (+372) 56 56 0224.
Antud müügitingimused kehtivad mesindusekspert.ee veebipoest ostja (edaspidi Ostja) ja Mesindusekspert vahel kaupade ostmisel.
Mesindusekspert jätab endale õiguse teha müügitingimustes kooskõlas seaduse normidega muudatusi. Nimetatud muudatusi kajastatakse veebilehel mesindusekspert.ee.
Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad Mesindusekspert veebipoest toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad võlaõigusseadus, tarbijakaitseseadus ja teised õigusaktid.

1. Ostujuhend (kauba hind, kauba valimine, kasutajaks registreerimine, aadressi valik, transpordiviisi valik, tasumine).
2. Kauba kättetoimetamine.
3. Kus meie kaupa reaalselt näha saab?
4. Privaatsus ja turvalisus
5. Kauba tagastamine
6. Defektiga kauba tagastamine
7. Müüja õigused ja kohustused

1. Ostujuhend
1.1. Kauba hind
Kõigi Mesindusekspert veebipoe kaupade hinnad sisaldavad käibemaksu 20% ja ühikuhindasid, kui seda nõuab seadusest tulenevalt toote märgistus.
Kauba hinnakujunduses järgime tootja poolt antud kohustuslikke või soovituslikke müügihindu.
Hinnad kehtivad tellimuse vormistamisest kuni vormistatud tellimuse maksetähtaja aegumiseni
(7 päeva pärast tellimuse vormistamist).
Kui tellimus on esitatud enne müügitingimuste või hindade muutmist, kohaldatakse Ostja ja Mesindusekspert vahel tekkinud õigussuhetele tellimuse vormistamise ajal kehtinud tingimusi.
Mesindusekspert jätab endale õiguse muuta veebipoe hindu eelnevalt Ostjat teavitamata.
Kauba hinnale lisandub transpordi hind. Kauba kättetoimetamise tasu sõltub Ostja asukohast ning valitud kättetoimetamise viisist (vaata punkt 2). Kättetoimetamise tasu kuvatakse Ostjale tellimuse vormistamisel.

1.2. Kauba valimine
Teave kauba kohta on esitatud Mesindusekspert veebipoes vahetult kauba juures.
– Valige sobiv tootekategooria.
– Valige meelepärane toode ja sobiv kogus ning vajutage nuppu “Lisa korvi”.
– Kui olete toodete lisamise lõpetanud, vajutage “Vaata ostukorvi”.
– Kui Teil on ostukorv täidetud ja siis valige “Arvuta transpordikulud”. Selleks valige “Riik/ piirkond“ ja sisetage sihtnumber. Seejärel vajutage „Uuenda“ ning tulevad välja kõik võimalikud toimetamisviisid. Vali sobilik ja vajutage nupule „Mine maksma“.
Seejärel täitke nõutud andmeväljad. Kui valisid kauba toimetamist pakiautomaadi kaudu, siis kindlasti tuleb valida ka sihtkoht. Kui kõik andmed on korrektselt sisestatud, siis vajutage nupule „Esita tellimus“.
– Teil on võimalus luua püsikliendi konto, osta külalisena või sisse logida juba registreerunud kasutajana.
– Enne tellimuse esitamist saate ka märkuste aknasse lisada märkmeid ja juhiseid, mis võivad olla kasulikud tellimuse teostamisel või kauba kohale toimetamisel.
– Enne nupule vajutamist “Esita tellimus” tuleb teha linnuke “Olen lugenud ja nõustun veebilehe müügitingimustega” kasti.
Teie poolt avaldatud andmed on meie jaoks konfidentsiaalsed. Me kasutame neid ainult Teie tellimuse täitmiseks.
Kasutajaks registreerumise ja tehtud tellimuse kohta saadetakse Teie e- mailile vastavasisuline teade. Pärast tellimuse esitamist 1-3 tööpäeva jooksul saadakse teie e- mailile arve.
Peale registreerumist saate “Minu konto” leheküljelt vaadata infot oma tellimuste ja tasutud arvete kohta ning muuta kontaktandmeid.
Kui soovite saada e-mailile uudiskirja ning sooduspakkumisi, siis pange linnuke “Liitun listiga, et olla kursis värskete uudiste ja heade pakkumistega” kasti.
Kui Teil tekib küsimusi või sooviksite mõne toote kohta lisainformatsiooni, kirjutage aadressile  info@mesindusekspert.ee. Vastame Teile hiljemalt 1-3 tööpäeva jooksul. Meie toodetega saate tutvuda ka meie kohapeal nii Tartus (Vitamiini 4) kui ka Kehras (Mardi talu, Anija vald, Harjumaa).

1.3. Aadressi ja transpordiviisi valik
Peale enda andmete sisestamist palutakse Teil valida sobiv tarneviis. Saatmisviiside valikud ja hinnad kuvatakse Teile vastavalt Teie asukohale. Saate igal ajal aadresse muuta ja juurde lisada.
Lähemalt saate transpordiviisidest saate lugeda punktis 2.1.
NB! Valige kohaletoimetamise viis hoolikalt ning kontrollige oma postiaadressi ja kontaktandmeid. Vale pakiautomaadi valik või ebatäpse aadressi ning telefoninumbri kirjutamine võivad põhjustada lisakulutusi, mis jäävad Ostja kanda. Kui märkate viga peale tellimuse vormistamist, kirjutage meile koheselt info@mesindusekspert.ee või helistage E-R 8:00-16:00 e- poe klienditeeninduse telefonil (+372) 56 56 0224.

1.4. Maksmine
Kui soovite e- poes maksta kinkekaardiga, kirjutage meile aadressil info@mesindusekspert.ee.
Pärast tellimuse esitamist 1-3 tööpäeva jooksul saadakse teie e- mailile arve.
Andmed ülekande tegemiseks on järgmised:
PestEkspert OÜ
LHV Pank: EE617700771000711822

Kauba müügilepinguga kohustub Mesindusekspert andma Ostjale üle olemasoleva, valmistatava või tulevikus omandatava kauba ning tegema võimalikuks omandi ülemineku Ostjale. Ostja kohustub Mesindusekspert`ile tasuma kauba eest esitatud arvel näidatud summa ja võtma kauba vastu.
Tellimused, mille eest ei ole tasutud, annulleeritakse 7 päeva möödudes alates tellimuse vormistamisest.
Müügileping jõustub pärast Ostja tehtud makse laekumist Mesindusekspert pangakontole.
Kui Teie poolt välja valitud ja tasutud toode peaks mingil põhjusel laost otsas olema, siis teavitame Teid sellest esimesel võimalusel ning Teie vabal valikul:
1) pakume asemele samaväärset või kallima hinnaga asendustoodet, ilma Teilt hinnavahet küsimata;
2) saadame Teile toote siis, kui see uuesti lattu saabub, informeerides Teid eelnevalt uuest saabumisajast;
3) tagastame ostusumma (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.

2. Kauba kättetoimetamine
Kauba saatmiskulud kannab Ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud iga saatmisviisi juures.
Eesti- sisesed tellimused saabuvad üldjuhul Ostja määratud sihtpunkti 1-3 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumisest (see aeg võib pikeneda 7 tööpäevani, nt kolmandatest osapooltest sõltuvatest asjaoludest). Võimalikest viivitustest teavitame Teid esimesel võimalusel. Kui kaup ei ole Teieni jõudnud 7. päeval peale makse sooritamist, palun võtke meiega ühendust, et selgitada välja viivituse põhjus.

2.1. Kättetoimetamine Eesti Vabariigi piires
2.1.1. Ise järele tulemine
Kehras ja Tartus elavad kliendid saavad soovi korral kaubad kätte hulgilaost (Mardi talu, Kehra küla, Anija vald, Harjumaa) või Tartu (Vitamiini 4) osakonnast. Kui soovite kaubale ise järele tulla, täitke ostukorv ja valige kättetoimetamise viisiks “Tulen ise järgi (Mardi talu, Kehra) või Tulen ise järgi (Vitamiini 4, Tartu)”. Programm genereerib Teile arve ilma postikuluta. Kauba komplekteerimine ei toimu nädalavahetustel ja pühade ajal. Kui kaup on komplekteeritud, saadetakse Teie e- posti aadressile teade, et võite kaubale järele tulla.
Hind: TASUTA

2.1.2. Itella SmartPOST pakiautomaat
Teie tooted toimetatakse kohale Itella SmartPOST`i pakiautomaatidesse, mis asuvad pea igas Eesti linnas. Itella SmartPOST`i pakiautomaadid asuvad kaubanduskeskustes ja on avatud kuni kaubanduskeskuste sulgemiseni. Kohe, kui Teie tellimus on jõudnud sihtkoha Itella SmartPOST automaati, saadetakse Teie mobiiltelefonile SMS sõnumiga vastav uksekood, mille abil saate pakiautomaati avada. Asukohad leiate meie kodulehelt, kui valite kohaletoimetamise viisiks Itella SmartPOST`i.
*Kohaletoimetamine SmartPOSTiga võtab keskmiselt kuni 2 tööpäeva.
Paki hoiutähtaeg automaadis on 7 päeva, seejärel tagastatakse see saatjale.
Hind: 4 EUR
*Kõik kättetoimetamise ajad on indikatiivsed ning võivad sõltuda asjaoludest, mis ei ole Mesindusekspert määratleda. Me ei vastuta hilinemiste eest, mis on tingitud kohaletoimetamist korraldava kanali protsessidest või muudest kolmandatest osapooltest sõltuvatest asjaoludest.

2.1.3. Itella SmartKULLER
Teie tooted toimetatakse kohale viiel päeval nädalas (E-R) tellimisele järgneval päeval, kui tellimus on esitatud enne kella 16.00 (v.a laupäev, pühapäev ja väikesaared). Klient saab valida paki kättesaamiseks sobiva ajavahemiku (9.00-17.00, 17.00-21.00 või igal ajal) ja tellida kauba tööle või koju. Kliendile saadetakse paki kättetoimetamise päeva hommikul paki saabumise ajavahemik SMS- teatega. Kuller helistab kliendile 15 minutit enne kohale jõudmist. Kui esimesel korral ei õnnestu pakki kliendile üle anda, lepib kuller vajadusel kokku teise aja. Vastavalt kliendi soovile on võimalus pakk suunata ilma lisatasuta ümber ka sobivasse pakiautomaati. Pakk antakse kliendile üle uksekoodiga, mis saadetakse kliendile SMS-teatega.
Hind: 7 EUR 

2.1.4. Omniva pakiautomaat
Teie tooted toimetatakse kohale Omniva pakiautomaatidesse, mis asuvad pea igas Eesti linnas. Omniva pakiautomaadid asuvad kaubanduskeskuste juures ja on avatud ööpäev läbi. Kohe, kui Teie tellimus on jõudnud sihtkoha Omniva pakiautomaati, saadetakse Teie mobiiltelefonile SMS sõnumiga vastav uksekood, mille abil saate postkasti avada. Asukohad leiate meie kodulehelt, kui valite kohaletoimetamise viisiks Omniva pakiautomaadi.
*Kohaletoimetamine SmartPOSTiga võtab keskmiselt kuni 2 tööpäeva.
Paki hoiutähtaeg automaadis on 7 päeva, seejärel tagastatakse see saatjale.
Hind: 4 EUR
*Kõik kättetoimetamise ajad on indikatiivsed ning võivad sõltuda asjaoludest, mis ei ole Mesindusekspert määratleda. Me ei vastuta hilinemiste eest, mis on tingitud kohaletoimetamist korraldava kanali protsessidest või muudest kolmandatest osapooltest sõltuvatest asjaoludest.

2.1.5. Omniva postkontor
Teie tooted toimetatakse kohale Omniva postkontorisse. Kohe, kui Teie tellimus on jõudnud sihtkoha Omniva postkontorisse, saadetakse Teie mobiiltelefonile SMS sõnumiga, et pakk on jõudnud Teie poolt valitud postkontorisse. Asukohad leiate meie kodulehelt, kui valite kohaletoimetamise viisiks Omniva postkontorisse.
Hind: 6 EUR 

3. Kus meie kaupa reaalselt näha saab?
Ootame Teid tutvuma meie kaubavalikuga Vitamiini 4, Tartusse. Tartu osakond on avatud E-R 8:00-16.00, tel.: (+372) 56 56 0224.

4. Privaatsus ja turvalisus
Kliendi andmete privaatsus ja turvalisus on meile oluline. Mesindusekspert kasutab Ostja poolt sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress, e-posti aadress, pangarekvisiidid) ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba Ostjale saatmiseks. Mesindusekspert edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa.
Mesindusekspert saadab Ostjale uudiskirju ning pakkumisi Ostja e-maili aadressile ainult juhul, kui Ostja on avaldanud soovi otsepostituse teadete saamiseks (oma andmeid sisestades teinud linnukese lahtrisse “Liitun listiga, et olla kursis värskete uudiste ja heade pakkumistega”). Ostjal on igal ajal võimalik oma kliendikonto ja info Mesindusekspert andmebaasist kustutada ning loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest. Selle jaoks kirjutage meile aadressil info@mesindusekspert.ee.

5. Kauba tagastamine
Pärast tellimuse kättesaamist on Ostjal õigus Mesindusekspert veebipoes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul. Selleks tuleb saata kirja e-posti aadressile info@mesindusekspert.ee hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.
14- päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes.
Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Mesindusekspert`il  õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.
Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või defektiga toode).
Veebipoest tellitud kaupa on võimalik tagastada ka meie hulgilattu: Mardi talu, Kehra küla, Anija vald, Harjumaa või osakonda: Vitamiini 4, Tartu.
Mesindusekspert tagastab tagastatava kauba kättesaamisel Ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel taganemisest. Mesindusekspert kannab Ostja poolt tasutud summa tagasi samale arvelduskontole, millelt tasumine toimus.
Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud (nt transpordifirma kviitung), sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.
Kui Ostja on sõnaselgelt valinud Mesindusekspert pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Mesindusekspert Ostjale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.
Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda Ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.

6. Defektiga kauba tagastamine
Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale. Sellest esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest Ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Mesindusekspert kohustus.
Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul Mesindusekspert poole, saates e-kirja: info@mesindusekspert.ee või helistades tel.: (+372) 56 56 0224.
Puuduse ilmnemisel tuleb:
– teha pakendist ja tootest pilt;
– saata pildid ja kirjeldus puuduse kohta e- kirjaga aadressile info@mesindusekspert.ee;
– märkida oma kontaktandmed.
Kui Mesindusekspert veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Mesindusekspert vastutab, parandab või asendab Mesindusekspert puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab  Mesindusekspert  ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.
Mesindusekspert vastab Ostja esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.

7. Müüja õigused ja kohustused
Müüja võib teha Mesindusekspert veebipoe ostujuhendis muudatusi ilma Ostjaid sellest eraldi teavitamata, muutes infot kodulehel.
Müüja võib tellimuse alusel sõlmitud ostu- müügi tellimuslepingust taganeda, kui Ostja ei ole arvet tasunud 7 päeva jooksul peale tellimuse esitamist (vaata punkt 1.4).
Kui mingil põhjusel on tellitud toode laost otsa saanud või muutunud võimatuks selle müümine, pakume Ostjale asemele samaväärset või paremat kaupa. Kui Ostja ei soovi valitud kaupa asendada, tagastame makstud raha hiljemalt 14 päeva jooksul teate saatmisest.
Me ei vastuta tehniliste probleemide tõttu Ostjale võimaliku tekkiva kahju eest. Tehniliste probleemide all on mõeldud  Mesinduseksper`ist mitte olenevaid tegureid nagu näiteks internetiühenduse katkestused, serveri rikked jms.
Mesindusekspert ei vastuta tellitud toote hilisema kättetoimetamise eest postiasutuse viivituse korral ja muudel meist mitte olenevatel põhjustel.
Käesolevates lepingutingimustes ja ostu- müügi tellimuslepingutes on arvestatud Eesti Vabariigi seadusandlust. Kõik erimeelsused püütakse lahendada kliendi huve silmas pidades läbirääkimiste teel, et leida parim võimalik lahendus.
Kui Ostjal on Mesindusekspert veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-posti aadressile info@mesindusekspert.ee.
Kui Ostja ja Mesindusekspert ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on Ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Tarbijavaidluste komisjon tegutseb Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelvalve Ameti juures, mis asub aadressil Endla 10a, 10122 Tallinn, telefon: 620 1707, e-post: info@ttja.ee. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada Ostja ja Mesindusekspert vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta. Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole siin.